novembersnö.

 
I år blev det snö precis i slutet av november! Det är nästan den bästa snön, den som kommer vid första advent. I februari däremot skippar jag helst snö! Mycket är besvärligt med snö (men jag har köpt ett par Ice Bugs!!) men julstämning blir det. 
I helgen hann vi både med lekplatsbesök med vännerna Aston och Inez (tur vi tog med varmt att dricka för kyligt var det!) och pulkaåkning hus mormor och morfar. Och i veckan har dom fått leka av sig på förskolan! Bertil gillar inte jättemycket att sitta med i vagnen ute, så det tycker jag är sådär kul. . . 
 
Nu önskar jag mig dock att det snöat färdigt och att den ligger kvar en liten stund! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0