Bertil 9 månader.

Nu är nästan all frid slut. Bertil har börjat krypa och numera får jag vara snabb när jag öppnar kylskåpet och dörren till skafferiet. Kattmaten lever farligt och dregelspår har vi genom hela huset. Han har fått byta från bebisbebis-sängen till spjälsängen och det kändes jobbigt, mest för att jag måste resa mig från sängen! 
 
Bertil är fasligt morgonpigg och vaknar mellan 05-06, men annars har jag inte mycket att gnälla över precis. Sover och äter och det mesta på våra sjukhusbesök ser bra ut fortfarande. 
 
Inga fler tänder har kommit utöver dom han föddes med, bra det för ibland bits han! Både Gerda och Tage gillar att vara med Bertil -iallafall tills han börjar förstöra något! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0