Jag har julkänslor!

Det är 13 december och det snöar. Imorse tittade jag på Mysteriet på Greveholm, som efter Sunes Jul är världens bästa julkalender. Om en stund ska jag fika lussebulle och pepparkaka och efter det ta på mig mina skinnstövlar och gå in till stan och se på luciatåg. Ja, jag gör precis som man ska göra den 13 december!

Igårkväll tittade jag och några andra på "The Holiday" med Jude Law, Cameron Diaz, Kate Winslet och Jack Black. Det är verkligen en underbar film! Jag har insett att jag verkligen, verkligen vill bo i en likadan liten stuga som Kate Winslet gör i filmen. Jag kanske byter ut hunden mot en katt eller två, men annars vill jag ha det precis likadant. Fast nej, jag skulle inte vilja att Jude Law var min bror.  Han skulle vara något annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0