Min ovana att vara en utomjording


Min nyaste ovana är att i kampen mot kluvna hårtoppar bita av dem med tänderna.
för vem går omkring med en sax i fickan hela dagarna? Inte jag.

En annan ovana är att jag väljer att vara osocial. Jag är inte osocial. Eller kanske. Jag är iallafall hellre ensam än umgås med människor som gör att det känns som att jag är någon slags utomjordning inuti en plastbubba.


Jag har haft, har fortfarande, en tråkig lördag. Hälften av allt folk är borta och det verkar bara vara jag som är morgonpigg. För det är stendött ända till eftermiddagen här. Jag längtar till jullovet på fredag. Då ska jag åka hem och stanna där i tre veckor! Jag har upptäckt att det är den allra bästa känslan.
   Att komma hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0