Problem jag har

Idag har det snöat jättemycket! Just nu tycker jag att det är mysigt, men jag har en känsla av att jag inte kommer tycka det i februari eller när folk kommer på att det är kul att kasta snöboll.
   Jag har dessutom provpackat mina väskor. Jag måste ju veta om jag måste ransonera mina kläder och skor. Så onödigt egentligen, att packa ner massa kläder. När jag är hemma kommer jag iallafall bara gå omkring i tiights och min gråa-tröja-som-jag-köpte-på-röda-korset. Men när jag väl ska ta på mig riktiga kläder, vill jag ha ett stort utbud i min garderob! Det är är ett problem.
   Och nu sitter jag i datasalen och försöker få ner min kalender i a5-format. Det är inte det enklaste när varken datorn eller Indesign vet att man ska vara snäll när det är jul. Så ja, jag är ganska sur just nu.
   Och varför känns det som att det aldrig, aldrig kommer bli fredag??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0