Fuldag idag.

Jag tror inte att jag borde ha gått upp idag, jag borde ha stannat i sängen. Åtminstone i mitt rum. Jag har en skabbdag, vill bara undvika speglar och alla människor som kan se mig. Ta på mig mjukisbyxor och njuta av den här fuldagen.

Och hurra att vi ska jobba med Illustrator idag, det är ju detsamma som att slösa bort en dag. Jag liksom orkar inte bry mig eller lära mig. Vill inte hålla med med nya saker som jag ändå inte hinner lära mig eller inte har någon nytta med just nu. Vill mycket hellre börja jobba med novellprojektet. En till anledning till att stanna på rummet. Kanske kan smita efter fikat. Den möjligheten finns ju tack och lov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0