trött är jag är trött

förstår liksom inte varför jag är så trött. Jag somnar nästan alltid innan elva och gåu upp vid sjutiden, så det finns ingen ordentlig anledning. Idag var jag tvungen att vila efter frukosten, innan lunchen och efter lunchen. Hmm, jag var jättevarm på förmiddagen när jag stod och vek bokomslag till antologin... Jag måste ha kommit i klimakteriet. Eller något. Jaja, bara jag inte är lika trött i helgen, har inte tid att ta powernaps då. Slöseri på tid, tycker jag.
 Jag har faktiskt lyckats skriva klart två (sammanlagt tre) noveller till projektet, så jag är väldigt nöjd med mig själv och har lite mindre panik :) Frågan är vad nästa novell ska handla om, har ju redan skrivit om förälskelse, mobbning och sexuellt utnyttjande. Så, vad finns det kvar? Ingen aning...
 Imorgon blir det hemfärd :) Det ska bli trevligt, fast jag inte ens har hunnit längta hem. Men det ska väl bli mysigt ändå. Shit, jag tror jag är lite ensamhetskadad härifrån. jag är van vid att ha människor omkring mig, en dörr bort, men kunna vara ensam när jag vill. Är nästan lite creepy att komma hem och helt plötsligt är massa folk på mig - vill ta på mig, pussa på mig, klättra och slå på mig (stina) och fråga mig saker! Creepy.
 Här regnar det. Men det gör inget, det är ett trevligt regn.

Nu ska jag gå och försöka hålla mig vaken tills ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0