klagoskriv

Måste skriva av mig, fast jag inte känner för att klaga även om jag hade ogodkänt på två delar av tre på senaste humanbilologitentan. Jag känner inte för att klaga eftersom det är no big grej till skillnad om jag hade haft IG på vårdvetenskaptentan, och där hade jag godkänt! :):) Därför ska jag vara glad iallafall! Men jo, trots att jag ska det, vara glad alltså, är jag lite småsur för att jag måste göra om det. När det bara var en eller yvå poäng ifrån och de tmest är lärarens fel för att han hade frågor som ingen och inte heller jag förstod och ja, allt sånt. Bajs, jag är ju inte så peppad längre till tenta 2 imorgon. NEJ NEJ NEJ!
Så nu har jag skrivit av mig och ska försöka gå vidare i livet.

Fast det är svårt att gå vidare i livet när jag är så här hungrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0