Nästan som i en Jane Austen-film

Jag vet inte om mitt psykologiska försvar är detsamma nuförtiden som innan hösten. Mitt psyke kanske inte klarar av mina småsykon lika bra som förut. Att dom alltid bråkar, prata i munnen med varandra, frågar massa dumma frågor, retas med mig, slå mig, vägra äta, vägrar gå 100 meter, slåss med varandra, tjatar livet ur en. Jag tror jag blir mer galen nufötiden. Måste sätta mig vid datorn och lyssna på lugn musik för att varva ner.
  Har haft två bra lovdagar än så länge. Spent time med Magnus, sett på Dr Quinn, druckit gott kaffe, bakat muffins och kladdkaka, ätit för mycket kladdkaka, gått promenader, lagat mina tights, sett på twilight och trånat efter Edward och Jacob samtidigt. Jag är för fjortis när det gäller twilight. Jag borde vara för gammal och klok för att gilla det så mycket! VERKLIGEN!
  Och idag är det alla-hjärtans-dag. Vem bryr sig. Har firat genom att äta semla hos mormor med hela familjen + Magnus. Och sett på en Wallanderfilm. Just nu har magnus och jag en time-off. Ngt viktigt händer på OS som han måste se. Men vid nio återförenas vi för att se på ännu en Wallanderfilm. Så romantiskt, nästan som en Jane Austen-film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0