Rubriken får vänta

Seg dag, seg helg. Men jag har iallafall inte hunnit ha tråkigt. I fredagskväll såg vi (vi är vi, inte alla) först på Tristan och Isolde och sen på Casper. Alltså det är nästan outhärdligt att se på Tristan och Isolde, det spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, jag blir förbannad och jättefrustrerad varenda gång. Så det var en bra idé att se på Casper efteråt. Hwllre drömmar om söta spöken, än olycklig kärlek!
   Igår såg jag lite på melodifestivalen, det är ju nästan opatriotiskt att låta bli. Sen var det meningen att det skulle bli lite party i Gläntan, men det blev så att invånarna i vårt hus satt och hängde i våra soffor tills typ halv tolv innan vi gick! Ovanligt, nej :P Men det var en trevlig kväll iallafall. Stannade inte nere i gläntan speciellt länge. Min trötta hjärna pallade inte ravemusiken rikitgt.
   Och idag försöker jag få klart min novell till inlämningen imorgon. Jag är nästan klar, förutom att jag verkligen inte kommer på någon rubrik. Rubriken får helt enkelt vänta.
   Tonight tänker jag se på Wallander och äta naturgodis :) det är precis vad jag känner för.

Om någon vet en medicin eller piller som gör att man automatiskt blir världens, världens bästa flickvän, så vill jag gärna ha det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0