Så deprimerande

Jag är så förbannad. Någon hatar verkligen mig och vill se mig lida. Jag har fått ett nytt munsår!! Och det gamla har knappt läkt!! och kanppt det innan det heller. Seriöst, sen jullovet har mina läppar inte varit sig själva. Jag börjar hata mitt liv snart. Det är så deprimerande.

Så just nu är jag inte så pepp på Magnus och min tävling. Det känns väldigt avlägset att jag kommer att vara den snyggaste av oss när vi är 50 år.

På fredag åker jag hem, det är redan lov. Det är helt sjukt att det är lov igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på hele veckan. Jag kommer antagligen få väldigt mycket tid för mig själv, för OS börjar ju på fredag och håller på hela veckan. Och jag tänker INTE INTE INTE se en enda minut av OS! Seriöst, det är typd det värsta jag vet. Jag hatar det verkligen, mår illa av det. Jag vägrar tvingas se på det. Det borde vara (är det inte?) en flickväns rättighet att slippa se OS. Jag vill se Desperate Housewifes!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0