som jag inte kan svälja

Jag sitter i datasalen, men den här gången har jag faktiskt lektion. Jag har ganska tråkigt, räknar ner minuterna till fikat (sju minuter) som jag inte kan svälja. Jag tror mina halsmandlar är sjutusen gånger större än dom brukar vara.

Igårkväll var jag vaken längre än vanligt, för jag var tvungen att läsa ut Borta Med Vinden och få reda om Scarlett och Rhett återförenades. Jag blev så himla arg när slutet var öppet! Jag fick inte reda på om de hittade tilkbaka till varandra! Ahh, jag hatar det! Jag ville bara att det skulle sluta med massa kyssar och kramar och sen leva lyckligt i alla sina dagar! Men förutom det där slutet, så var det en great great bok, en av dom bästa jag läst och jag är nog lite kär i Rhett :)

Usch, jag ser inte alls fram emot den här helgen. Vill inte handla, orkar inte göra mat, går inget roligt på teve. Kommer vara tvungen att se på Let's Dance och Musikfestivalen. Not yey.

Nu är det noll minuter kvar till fikat som jag inte kan svälja. Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0