Tillbaks

Jag är tillbaka i Nässjö och jag vill mest hem igen. Jag vill hem till min säng och min virkade filt, jag vill se på desperate housewifes, dricka varm saft och njuta av att vara förkyld! För det är jag, usch!
   Jag har iallafall haft en shitbra helg, förutom det där med nallen och munsåret. Bästa helgen på länge faktiskt :) Och hurra! Jag har ny musik på min mp3! Äntligen, har lyssnat på samma låtar i typ ett år. Så nu är jag supersugen på att gå en lång promenad och lyssna på alla låtar.
   Ikväll tänker jag se på teve. Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och Spårlöst. Man ser vad som går när det bara finns fem kanaler.

Jag längtar efter att gå och lägga mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0