Aj, min hjärna.

Aj. Jag har lite ont i huvudet. Jag vet att jag är värd det, jag bör väl straffas för att jag inte slutade dricka i tid igår. Jag brukar försöka nyktra till innan jag går och lägger mig, men det gjorde jag tydligen inte igår. Sängen gungade supermycket, som på en båt! haha. Jag var nog faktiskt lite galen igår. Det har ju blivit så att jag inte har druckit på ett tag, så min alkoholtolerans verkar ha gått ner till noll igen :) Men det är så bra med mig. Okej, jag blir påverkad redan efter en cider. Men jag däckar eller spyr aldrig (peppar peppar ta i trä), så moget av mig! :) Men jag fick massa energi igår. Tyvärr var det hångelenergi och mina läppar skrek efter kyssar! Så frustrerande att min hångelvän befinner seh 17 mil bort! Så jag fick bli av med energin på något annat sätt. Jag dansade massa och hoppade från en snöhög. Iallafall, så var det en väldigt trevlig kväll. Alla fester blir nog mycket roligare när det finns en värd som bjuder på bål och chips :)
   Så dagen har varit ganska seg. Har tittat lite på Greys Anatomy, umgåtts vid köksbordet och ätit ganska mycket mat. Haha, jag måste berätta en gansa snuskig grej jag gjorde. Bara för att poängtera hur knäpp alkohol gör en. När jag gick upp imorse - ganska tidigt faktiskt - så var jag så sjukt sugen på chips, popcorn, ostbogar, vad som helst! Helt desperat sugen, typ som en narkoman! Jag hade inga chips, så jag fick gå till köket och hämta min apelsinjuice istället (det ska vara nyttigt mot bakfylla). Jag gick förbi sofforna, och det var ganska stökig där efter förfesten. OCH TITTA! Under soffbordet såg jag ett chips! Behöver jag säga att jag åt upp det? Jag vet, det är snuskigt. Men till mitt försvar så var jag knappt varken vaken eller nykter än :)

Jag måste komma ihåg att den här veckan har varit väldigt rolig. Till exempel när Karin råkade slänga ibäg sin våta tepåse, när Tomas fick keso i ögat och så förstås jag och min otur. I onsdags satt jag i matsalen och hade precis tagit en tallrik med blåbärspajn och massa vaniljsås. Det var jättegott! Och så skulle jag lyfta muggen och ta en klunk äckligt kaffe, och då går muggen sönder! Handtaget lossnar! Muggen åker rätt ner i vaniljsåsen som skvätter överallt, speciellt på mig. Tallriken går sönder och kaffet rinner ut på golvet. Haha, det var riktigt kul när den första chocken släppt. Haha.

Nu vill jag bara att det ska bli kväll och att Wallanderfilmen ska börja. Då ska jag äta upp mitt godis, och så ska jag försöka poppa popcorn i micron utan att bränna dem. Det ska bli spännande :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0