Hur mycket ondska finns det egentligen??

SERIÖST! Hur elaka människor finns det egentligen? När ska ondskan i världen ta slut??? DET UNDRAR JAG!!
Nyss satt jag och gosade min älskade nalle som jag har haft sen jag typ föddes. Okej, det är barnsligt, men jag är otroligt fäst vid den och kommer vara det hela livet. När jag satt som bäst och gosade med den upptcäkte jag att NÅGON HAR KLIPPT MIN NALLE MED SAX! Ett stort fyrkantigt hår i min nalle i pannan!!!! Hur kan någon med att göra så????? Jag gick genast ut i vardagsrummet och frågade VEM SOM HAR GJORT DET HÄR. Jag fick genast en misstänkt: min åttaåriga lillasyster svarar alldeles för snabbt "det är säkert katterna!". Seriöst. Klippa min nalle med sax? Dessutom misstänker jag att hans mage har blivit badad också. Behöver jag säga att jag är hemskt fruktansvärt upprörd?? Jag är fruktansvärt upprörd. Och sårad!!!!! Och besviken på mänskligheten!!!!

Nu ska jag äta massa popcorn och chips. Men det kommer inte göra min nalle oklippt igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0