I'm a fat house cat

Hurra, jag har ett projekt! När jag slutade vara komplicerad var det väldigt enkelt. Jag ska skriva en novellsamling och det novellerna har gemensamt är att huvudpersonen ska vara ung, precis som jag. herregud, jag fattar inte varför det tog så lång tid att komma på när det var så enkelt!

Det har snöat igen. Det är jobbigt att gå i elljusspåret, kanske mest för att jag gick innan dom hunnit skotta. Men iallafall. När man går i snömodd känns det som man går ett steg framåt och glider ett halvt bakåt. Jag var jättesvettig när jag kom in igen.

Jag har blivit besatt i twilight-soundtracket. Det är det enda jag kan skriva till inbillar jag mig. Jag hoppas att det mest beror på att jag läser boken just nu och att min hjärna är full av den. Hmm. Det är väl egentligen inte så mycket mindre besatt det. MEN HERREGUD, vad är de för fel på mig när en låt till och emd får mig att börja lipa?? :D:D Sorgligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0