Jagh ska bli bullmamma när jag blir stor

Börjar jag växa upp? I fredagskväll satt jag uppe i skolan och såg en film (japank tecknad!) med en kille i min klass. När vi gick tillbaka till vårat hus var jag jättenöjd med lyxen att få manligt beskydd hela vägen tillbaka. Och så när jag kommer fram till min dörr upptäcker jag att jag har GLÖMT min nyckel längst upp i skolan! Som är kolsvart och jag hatar att gå i på kvällen! Det finns säkert ett spöke där! Jag ville mest gråta, men jag gick tillbaka ändå. utan manligt beskydd! :P Och jag hämtade nyckeln utan att dö! Okej, jag tände varenda lampa i korridorerna och sjöng "Glöm inte bort att änglarna finns" för mig själv. Men jag bröt inte ihop. Jag är så imponerad över mig själv! :)

Det är såå skönt med helg efter att ha haft lektioner 12 dagar i rad. Men jag är så o-tonårig. Jag är nog mer som en pensionär i mina sovvanor, för jag kan verkligen inte sova längre än till nio. Det verkar vara fysiskt omöjligt. Men det gör ju inte så mycket. Jag har fått höra att jag kommer bli en jättebra bullmamma när jag "blir stor". Det var uigår när jag gjorde massa tonfisksås och la in i frysen. Haha. Men man måster ju faktiskt planera för framtiden. Dessutom vill jag bli en bullmamma! Jag älskar ju att baka bullar :P

Jag hoppas det blir torsdag snart, så jag får åka hem. Jag har inte så mycket hemlängtan än, men jag längtar ihjäl mig efter Magnus. Så mycket att jag snart bli psykiskt ostabil. Men eftersom jag älskar romantik (åtminstone i tanken) och det är romantiskt att längta, så längtar jag med happiness. Lite iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0