Klockan är snart fem


Jag är så himlahimla trött, förstår inte varför. Jag går och lägger mig supertidigt här, somnar knappt aldrig efter elva på vardagarna. Kanske har sovit för mycket den senaste tiden, för den här veckan har jag varit trött all day long.

Massa mer snö idag. Sådär kul tycker jag. Bara tåget går när det ska imorgon och kommer fram till vårgårda två timmar senare, så är jag glad. Det ska bli så kul att komma hem! Men shit, var helt säker på att det var tre veckor kvar till lovet och så upptäckte jag idag att det bara är två! Hur gick det tog till, en vecka måste ha försvunnit? Fattar inte. Och jag vill verkligen inte att tiden ska gå så här fort!

Imorgon är det textsamtal om dikterna, och jag ser inte fram emot det. Haha, jag var så glad förut för att jag nästan analyserat klart min grupps dikter och så gick jag förbi mitt fack i klassrummet och upptäckte att en varit seg att lämna in. Så nu ska jag läsa och kritisera fem dikter till! Yey, kvällen är helt klart räddad.

Nu ska jag gå och äta kvällsmat. Jag är typ utsvulten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0