Mitt allvarliga funktionshinder

Okej, idag påmindes jag än en gång om hur fruktansvärt hemskt jag tycker det är att dansa! Vi hade en "föreläsning" av en slagverks/teatergrupp och dom fick oss (tvingade mig) att göra massa övningar, bland annat en dansövning. Man skulle dansa med benet, handen, armbågen, huvudet mm. Jag fickv erkligen ångestkänslor! Jag HATAR att dansa och allt som har med rytm och kordination att göra. Att göra det själv menar jag. För jag kan verkligen inte! Att inte ha ngn taktkänsla alls borde räknas som funktionshinder! Jag är verkligen fruktansvärt hemskt dålig och jag måste  definitivt dricka en del alkohol innan jag känner mig avslappnad. Iallafall, hemskt var det. Men förutom det var det ganska kul. Ja.

Något hemskt hände ri mitt liv just nu. Min mobil håller på att gå sönder! Det verkar vara glapp i displayen eller något, för den har bestämt sig för att bli svart då och då. Jag antar att jag borde ha varit beredd på det här, att det skulle hända. Jag vill inte ha en ny avancerad mobil! Nej, om batteriet fungerar på min gamla nokia (utan färgdisplay) tänker jag använda den! Usch vilket I-landsproblem. Men jag älskar ju min lilla rosa mobil.

Ikväll är det filmvisning i aulan, A.I. Handlar om en robotpojke typ. Men jag läste på internet att Jude Law är med i den, så jag ska med glädje se på den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0