Om jag kunde sluta dagdrömma


Jag är inte på superbra humör. Jag är förbannad på datorn som inte har varit snäll mot mig i eftermiddag. Mina jeansleggins skaver på benen och jag har ALLVARLIG hångelbrist. Det är väldigt svårt att hångla via telefon. Det gör mig olycklig, tror jag.
    Dessutom har jag fortfarande inte kommit på ngn idé till projektet. Det gör mig också deprimerad. Det spelar ingen roll hur positiva folk är, för nej. Jag kommer nog inte komma på ngt bra. (Om jag är väldigt negativ är det större chans att jag blir glatt överraskad. Så muntra inte upp mig!!!)
   Och det blir inget av att sova länge eller gå i mjukisbyxkor eller se på Desperate Housewifes i helgen. För vi ska ha "lektioner" hela helgen. Det blir författarbesök (tex Johanna Thydell) och annat som har med författande och skrivande att göra. Och tydligen ska vi pyssla också, för våran lärare frågade mig idag om jag trodde att alla hade sax och limstift! Haha, det blir förhoppningsvis en intressant helg. Vi får iallafall mat :) 

Mer seriously. Jag måste sluta dagdrömma.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0