bara försvinner

dagar bara försvinner.
jag förstår inte hur jag ska kunna återgå till ett normalt, vanligt liv efter det här.

iallafall blir det nog bra med lite miljöombyte, åker till dalarna på söndag. det blir trevligt. haha, intressant hur det kommer att gå med hela familjen i EN stuga! tur att dom två jobbigaste försvinner i mitten av veckan. nej, men det ska bli skönt att komma dit. är ju nästan som hemma. och det är kanske sista gången jag åker dit på ett tag, det vet jag inte. 
det är lite tråkigt att missa cykelfestivalen i vårgårda. det är ju vårgårdaårets grej, och jag hade sett fram emot att "träffa alla" där. men nu är det som det är! jag orkar väl inte precis deppa över det, och chansen är ganska stor att jag hade blivit besviken.

och på lördag blir det bröllop (andra kusinbröllopet som råkar inträffa dagen innan vi åker till dalarna, mitt i packningskaoset) och det blir nog ett mysigt. Bröllopet är i kyrkan, kommer inte ihåg om det är i gamla eller nya ornunga kyrka, sen kaffe vid klocktornet och sen middag i stommens lada. så blir det tårtbuffé, eftersom alla skäktingar+ vänner ska baka en tårta. jag hoppas det blir varmt väder.

usch, jag gråter över hur dåligt jag skriver nuförtiden, men jag orkar inte anstränga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0