hela dagen har känts som tisdag

Hela dagen har känts som tisdag, jag trodde att det var måndag och mamma berättade att det var söndag... Nej, jag har nog ingen koll på dagarna längre.

Jag hade iallafall en trevlig midsommar, den bästa på flera år nästan. Åkte ner till ornungasjön och tillbringade kvällen med Hannah, hennes pojkvän, Emilia, Louise och Magnus ofc :) Satt ute hela kvällan, fast det blev kallt (ingen klagade, det var ju sol hela dagen!) och åt kladdkaka, jordgubbar och cheese balls och drack rosé och cider. Allt tillsammans blev en riktigt rolig och great kväll :)

Idag var jag i borås med mamma och systrarna. Var tydligen inte så sugen på att shoppa, för jag provalde flera fina klänningar utan att köpa dom! Det säger mycket. Men lika bra det. Behöver ju fylla på mitt kylskåp snart, I guess.

Jag har en känsla av att min blogg kommer bli ganska händelselös i sommar. Jag menar: ett händelselöst liv är lika med en händelselös blogg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0