Hurra, sol!

Äntligen! Någon hörde mitt gnäll och det blev sol! Och sommar :):) Älskar det, har suttit ute hela dagarna och blivit ganska brun :) Det finns inget bättre än våran veranda på sommaren.
Så nej, jag har inte tillbringat så mycket tid uppe i lägnheten dom senaste dagarna. Bara morgonen och kvällen är jag där, typ. Haha, det är min regn-och-dåligt-väder-lägenhet! Än så länge iallafall.
Just nu är det jag och fyra sextonåringar här nere och jag undrar varför dom inte går ut i solen istället. (shit, jag börjar önska att jag var sexton en gång till!). Jag väntar på att lillebror ska komma hem från matchen, för jag har lovat att fixa mat till honom. Yes, jag är en snäll storasyster. Mycket snällare sen jag har en egen lägenhet att fly till ;)
Imorgon ska jag in till Alingsås och potatisfestivalen en sväng. Hinner med och klippa mig också. Det blir trevligt :)

Och nu: mot kylskåpet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0