Säkert så mycket att det känns som jag kommer dö.

Det går inte beskriva hur det känns... mer än riktigt jävla jobbigt. Jag vill inte åka härifrån. Inte åka ifrån alla människor, skolan, mitt rum. Mitt liv, typ. Vet ju inte vad som finns hemma. Åh, jag kommer bara sakna detta så mycket! Säkert så mycket att det känns som jag kommer dö.

Har haft fullt upp de sista dagarna, mest av städning och plocka ihop allting. Har städat köket, vardagsrummet och såklart mitt eget rum. Ska ha avsyning i eftermiddag, så måste göra det sista innan dess. Haha, är nästan nervös för att det ska bli godkänt... tänk om jag glömt att damma någonstans?

Blir en trevlig dag idag, iallafall efter städningen. Först ska teatergruppen ha en uppvisning och så skabandet spela. Sen blir det grillning och efter det avslutningsfest! :)

Jag fattar inte att det redan har gått ett år. Sen balen, studenten, allting. Känns nästan sorgligt. Vill uppleva det igen. Den här avslutning är inget rolig. bara sorglig.

Åh, jag vill ju vara hemma idag och kolla på Majas bal! Men det går ju inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0