Adios hasta la vista

Det är så konstigt, det har känts som att det varit EVIGEHTER tills Buddy Holly. Hannah och jag fixade biljetter typ i november, och 13 mars liksom, hundra år tills dess! Men nu är det gjort, och it was great :) Har aldrig varit på en musikal förut, så det var riktigt kul :) Plus att jag gillar Buddy Holly och Brolle är snygg. Så det var en riktigt bra och rolig kväll i Jönköping, även om Hannah och jag nästan gick vilse i Jönköping och det var kallt att vänta på bussen. Och det var inte jättekul att gå hem två kilometer halv ett på natten. Nej. Det var tur att Hannah var med, annars hade det varit scary att gå.
   Så idag har jag följt Hannah till tåget och köpte tidningar på Pressbyrån. Tänkte sitta och sola i min balongöppning, men såklart försvann solen. Of course. Om en stund ska jag laga mat (köttbullar med makaroner) och till efterätt blir det en Dammsugare, så gott. Och sen måste jag väl kolla igenom min packning igen. Hatar att packa.
   Är fortfarande inte nervös, har nog inte insett att vi ska åka än. Men jag tror det kommer bli en great vecka med klassen :):)

Så, Adios, hasta la vista!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0