Födelsedag åt mig!

Och all födelsedagsångest är borta! Har varit en väldigt dag bra faktiskt :) Och den är inte slut än, har en present till att utnyttja! Ikväll är det jag som får vara drottning över fjärrkontrollen :P
   Iallafall. Dagen började med ett grattissms från Magnus :) Öppnade presenten från Stina som kommit med posten igår. Hon blir faktiskt bättre på att göra armband som jag kan tänka mig att ha på mig :) Sen vid halv åtta stod jag vid spegeln och fixade mig, hade bara trosor på än så länge. Och då knackar det på dörren! "Öh, vänta lite!" skriker jag och skyndar mig att ta på mig min snobbenpyjamas. När jag öppnar dörren står Malin och Tomas och började sjunga för mig :) jag blev jätteglad och så var det superroligt! haha, båda såg helt nyvakna och trötta ut och sången var väl så där :P Men det var hur roligt som helst iallafall och det gjorde nog dagen, särskilt att jag fick superfina presenter också!
   I klassrummet fick jag ett par jätteglamourösa rosa diskhandskar av Karin i min klass :) Hon fyller också år idag, så det blev dubbelt så mycket firande :) På fikat hade våran lärare fixat chokladmuffins och alla sjöng för oss :) haha, det är så trevligt när man själv slipper sjunga :)
   Och så alla sms, fb-inlägg och kortet från Dalarna :)

Men seriöst! Har nog aldrig varit så här nyfiken/nervös/förväntansfull! Ahh jag vill veta nu!!! Men jag måste hålla mig till imorgon, åhhh. Och jag får inte tänka på det, för jag vill inte bli besviken. Så nej, jag ska inte hoppas något, inte planera. Bara fantisera lite lite om hur väldigt glad jag kommer bli isåfall :) usch, jag mår nästan psykiskt dåligt och jag har fjärilar i magen! men jag vill inte bli besviken. Så nu ska jag tänka på annat :)

Iallafall. Känns very great att vara 20 :) fast ändå. Det låter faktiskt lite gammalt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0