Måndagshopplöshet.

Måndag igen. Jag är jättetrött, har redan tagit två powernaps (tre om man räknar dvalan på lektionen också). Jag vet inte om tröttheten beror på sommartiden, eller på att Magnus var här i helgen och delade min säng. Så det blev inte så många timmars bekväm sömn, min säng här är i minsta laget. Jag är helt enkelt en kvinna som behöver bre ut mig för att sova gott. Men trots sömnproblemen, så har jag haft en superjättebra helg med Magnus :)

Känns fortfarande som att torsdag ligger jättelångt bort, flera år. Vill ju bara åka hem nu! Speciellt efter att mamma ringde och sa att hon hittat en 120-säng till mig, till lägenheten! Hurra, nu kommer jag få sova ännu bättre! Vill bara hem och fixa. Ahh, ska försöka se fram emot Arn ikväll och kladdkakan imorgon.

Hmm, känner att jag ha rlite gnäll som måste komma ut ur munnen: Förutom tröttheten har jag faktiskt ont i huvudet och kanske lite, lite ont i halsen. Det vore förfärligt förskräckligt om jag började lovet med att vara sjuk. Men jag tror att om  jag gnäller lite nu, kommer det snart kännas bättre. Och när det slutar regna och blir sol istället. I believe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0