Allt är great, vill inte åka.


Jag har haft en ovanligt bra helg, så bra att jag inte alls vill att den ska ta slut. Har varit rikigt vårväder (förutom den jävla snön) och jag blev inte det minsta besviken, bara jätteglad. HURRA, jag ska få hyra lägenheten :):) Blir inte forever, men iallafall, är glad för ett år elelr så:) Ska bli så himla kul att fixa och inreda på påsklovet, längtar massa.
   Fick of course massa andra presenter också :) Älskar mina rosa converse, min svarta väska, min skinnjacka, min rosaprickiga väska, mina silverarband och Desperate Housewifes-boxarna. Och vill bara börja med mina scrapbook-grejer nu! Har haft världens bästa ett-årsdag med Magnus också. Så bra att det är jobbigt att åka, nej nej det går inte, kommer att gråta. Så ja :D Det känns sådär att det är en hel månad tills jag kommer hem igen!
   Men jag har iallafall något att se fram emot! Buddy Holly på lördag med Hannah, och sen åka till Barcelona nästa måndag :) Kommer nog bli great bara jag sitter på planet, Eller nej. Jag menar när jag har landat trygg och säker i Spanien. För jag hatar att packa, vet inte vad jag ska ta med mig eller hur mycket som får plats. Vill ha med hela garderoben. Men det går väl inte antar jag.

Jag är inte sams med mina bröst just nu. Kan dom inte bara vara lika stora hela livet? För nu sitter mina favoritklänningar inte alls bra på mig längre!! Jag känner verkligen för att gråta. Vet inte om jag ska skylla på Sörängens överflöd av mat, hormoner eller vintern. I vilket fall ska jag börja med morgonpromenader igen. Jo det ska jag. Det är ju faktiskt ljust ute på morgonen nu! Nej, det kommer inte alls bli jobbigt att gå upp halv sju. Nej nej.

Snart ska jag se på Wallander. Och ja; jag ska göra popcorn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0