vill ut i solen, får tiden att gå

Är trött, på dåligt humör. Vill inte sitta inne vid datorn och hålla på med antologin, jag vill gå ut i solen. Jag vågar knappt ha vårkänslor, för tänk om det snöar igen?? Då skulle jag gråta, seriöst, vill ha vår och ingen snö på marken. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över att det är snökaos i Barcelona. Hmm. När jag kommer till Barcelona om sju dagar måster det vara vår och varmt!!
   Jag vet inte om jag ska längta till sommaren eller inte. Jag vill ha sommar, jag längtar hem och vill flytta in i lägenheten. Men det blir sjukt sorgligt att det här året tar slut, att allt blir som vanligt igen, eller ännu värre. Ifall allt blir som förut, typ som om det här året inte existerat. Usch. Det är ju som att leva i en bubbla här och det kommer nog bli ganska traumatiskt att komma tillbaka till verkligheten. Haha, jag har haft det alldeles för bra här, alldeles för lugnt. Har nog inte varit såhär ostressad på flera år.
   Men jaja, tre månader kvar, inte time to whine än. Och nu ska jag gå och fika :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0