fredag idag

Sommaren verkar förvandlas till istid. Det känns ganska hopplöst att det ska bli varmt och sol överhuvudtaget. Istid känns mer troligt. Åh, jag vill ju ha sommar. Iallafall sommarväder. Vill kunna gå utan tights eller strumpbyxor och ha på mig mina klänningar. Och ingen jacka. Åh, det vill jag.
Det är helt sjukt, jag skriver på min sista novell till projektet! Trodde aldrig jag skulle nå målet, jag är så otroligt stolt över mig själv :)
Och det verkar bli en trevlig helg :) Ikväll blir det slappa vid teven med godispåse, och imorgon sks Malin och jag åka till Eksjö och hälsa på Zara! Det ska bli jättekul :) Antagligen gå ut på Hotellet i Eksjö också, kuuuul! Haha, som Malin sa. Komiskt att vi går ut i Eksjö, när vi inte varit ute i Nässjö än. Hahaha, ja.
Och nästa vecka blir kort, åker hem redan på onsdag. Japp. Onödigt att plugga ihjäl sig liksom.  

Mest puckade idag:
Jag ligger och läser i sängen när jag hör ett surrande. Jag tänker först att det är en fluga, men sen tycker jag att surrandet låter fel. Så jag tittar upp och ser att det sitter en GETING i mitt fönster!!!! Jag hatar getingar!!! Iallafall, jag öppnar fönstret så att det kan flyga ut. Men det gör den såklart inte, så jag petar på den med min bok. Den flyger inte iväg då helelr, så jag petar en gång till och då FASTNAR den på min bok! Jag får panik och slänger ut boken genom fönstret. Suck. Så intelligent. Haha, tänker på hur kul det måste sett ut om någon gick utanför och bara såg en bok komma utflygande. Haha, kul :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0