Sju timmar kvar

Sju timmar kvar tills projektet måste vara inne. Och jag känner mig redan ganska klar! :) För ärligt talat, jag skulle nog kunna sitta och pilla i texterna i flera år utan problem. Så nu får det faktiskt vara klart iallafall.
Usch, imorse försov jag mig. Typ. Vaknade halv åtta, så hann ju till frukosten. Men min morgonpromenad fick vara! Så synd.
Och imorgon bär det av till stockholm. Är så där peppad just nu, känner inte för att sitta på en buss i nästan fem timmar. Men det blir nog trevligt med en klassresa. Men seriöst jag packar hellre för en vecka än för en natt! Det är verkligen jättesvårt. Haha, om jag varit kille hade jag bara tagit med mig plånboken! Och kanske en tandborste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0