Skolutflykt :)

Åh idag har jag gjort något jag drömt om större delen av livet! Jag har hållt och pussat en lammunge :):)
Våran lärare i foto och grafisk form bjöd hem alla i skrivar- och estetettan till sig. Bodde på en gård ute på landet (alltså, det RIKTIGA landet) nära Gränna. Det var riktigt mysigt, typ Astrid Lindgren-landskap. Självklart var det jättekallt ute, det är det alltid alltid på skolutflykter. Så det blev mycket frysa. Men jag frös inte när jag gosade med lammen, dom var helt underbara och hur söta som helst!
Men vid två när det började regna och hagla åkte vi hem. Sov sista halvtimmen i bilen och sen sov jag vidare i sängen en halvtimme till. Förstår inte varför jag blev så trött av en liten skolutflykt.

Om precis en månad har vi skolavslutning. Det är helt crazy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0