Tycker jag

Idag började jag packa. Jag blev bara så sugen helt plötsligt, så jag packade ner alla mörka vinterkläder som jag inte använder i väskan. Sen packade jag ner en del böcker i en kasse och la alla småsaker i en av ikea-lådorna. När jag var klar märktes det inte ens att jag packat någonting! :D Jag har alldeles för mycket kläder och är alldeles för bra på att få det att se stökigt ut! Tydligen.

Yey, Garreth är tillbaka på teve! Jag älskade verkligen den dokumentären boys don't sing, så åhh vad kul med en ny :) I guess att det är ngt speciellt med körer efter Så som i himlen.

Imorgon blir en jobbig dag. Ska skriva kommentarer till min grupps projekttexter. Det var roligt att läsa texterna, men skriva kommentarer? Nja, det kunde vi väl hoppa över.
Tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0