Vårfest och lite så

Hela oktober snabbduschade vi (typ) och hade alla lampor släckta och sparade tydligen en massa pengar, så igår fick vi belöningen! En vårfest ;) Var ute, åt grillad kyckling med potatissallad (så sjuuuukt gott!), lyssnade på skolbandet och hade femkamp. För mitt lag, Lisa&Company, gick det sådär. Sureprise, jag brukar inte vinna ngt som har med sport att göra, inte ens när det bara är femkamp. Lyckades iallafall hålla kvar ägget på skeden i munnen, fast jag gapskrattade nästan hela tiden! Det var en prestation. Och TÄNKA SIG! Sista grenen, Irländsk Julafton (eller alkoholfri fylla), vann vi!!! Helt otroligt, vi är så bäst. Det var kul.
Jaja, efter femkampen blev det chips-godis-fruktbuffé och musik. Herregud, dom hade handlat godis för typ 1800. Och det går ju helt enkelt inte sluta äta när det står massa mat (hmm) framför mig! Går inte.
Sen förflyttades den totalt alkoholfria (enligt rektorn) festen till Gläntan. Det är mycket mysigare. Trevlig kväll :)
I eftermiddag åker jag direkt till alingsås istället för hem. Ska gå till hotellet ikväll, med magnus och company (okänt). Tror det blir kul, har inte varit ute hemma på tusen år. Iallafall sen augusti. Hoppas träffa massa folk jag vill träffa :)
Jaja, nu är det fika. men det ska jag inte äta, för det blir tårta till efterätt vid lunchen. Gott! :) hmm, det är faktiskt helt omöjligt att försöka vara hälsosam här. Ingen idé att ens försöka. Så synd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0