begränsningar

Inatt upptäckte jag att drömmar faktiskt har begränsningar. Man kan inte dö och inte ha ont. Det upptäckte jag när jag drömde att jag blev skjuten inatt. Jag vet, det var en hemsk dröm! Inte alls lika kul som snuskdrömmar, och här blev jag faktiskt glad att jag vaknade.
Men iallafall. Jag blev skjuten och dog typ, fast det gjorde inte ont och det var mer som att jag bara låg platt utsträckt på golvet. Haha, helt fruktansvärt egentligen. Fattar inte varifrån en del drömmar kommer!
Plus att det var en tjej i min klass som sköt mig, en som jag aldrig har pratat med eller ens vet vad hon heter. Knäppt. Inatt hoppas jag på en trevlig dröm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0