jag är ingen partytjej

åh tråk, är på sorgligt humör! Det har varit en jobbig vecka för mina stackars hjärnceller. Först två dagar av plugg inför tenta och sen långa föreläsningar efter det. Massa nya ord och jag förstår inte varför allting i kroppen ska vara så komplicerat! Men natrium-kaliumpumpar och transmittorsubstanser och reaktorpotential och JA! det känns som jag läser kemi, inte till sjuksköterska. Just nu iallafall.

Och fredagarna som borde vara den roligaste dagen. Men när jag går upp klockan sex så är jag inte så sugen på att göra någonting alls förutom att ligga i soffan och se på idol. Iförsig tycker jag det är ganska kul, men jag kan inte ens njuta av det, eftersom jag håller på att somna hela tiden :P Och ikväll är det ännu tråkigare, för lanthandeln som ligger en bit innan jag går av bussen, hade tydligen lunchstängt mellan ett och två! Jag var där två minuter över ett- Hallå, vilket år lever vi i? Lunchstängt liksom. Iallafall, det resulterade i att jag inte kunde köpa något godis!! Åhåhåhå! Guud, vilka problem.

Ser iallafall fram emot helgen. Jag ska sova tills jag vaknar av mig själv och hinna gå promenad medan det är ljust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0