ytlighetsvärlden

Hej, jag är i ytlighetsvärlden! För jag är fortfarande i lyckorus över mina nya hårprodukter! Det är absolut det jag kan tänka mig att lägga mycket pengar på. Åhh bara känslan av ett nytt serum, leave-in-balsam eller inpackning! Livet känns bättre.
   Så, jag har haft en sån trevlig eftermiddag med mig själv! Stannade kvar i Borås efter föreläsningen, åt först lunch med M och gick sen både i stan och Knalleland och letade julklappar! Till min familj och mig själv. Innan idag bestod min önskelista av en vattenkokare, långkalsonger och shampo. Inte så kul, jag visste att jag kunde bättre än så och därför behövdes en inventeringstur! Och nu är listan betydligt längre.
   Fick verkligen julkänslor på stan. Det snöade alldele slagom stora pyttesmå flingor och så var det massa julmusik och julbelysning överallt. Det är så mysigt efter allt det grå och slaskiga. Tycker jag. 
   Men jag tycker nog ändå att vintern och snön hade kunnat vänta i några veckor till. Nu kommer jag att hinna tröttna på vintern redan innan jul. För när man tittar ut känns det som förra vintern bara har varit borta i typ en vecka. Jag börjar nästan gråta när jag tänker tanken om snön stannar ända till mars igen. Då kommer jag vara en zombie. Ja.
   Men just nu är det trevligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0