åh jag måste

Jag sitter i min egen soffa. Jag tittar på Vampire Diaries och har precis gjort lagm med popcorn med alldeles för mycket smör. Jag kopplar av.
  Jag vet att jag har syndat idag. jag var hemma vid två och har inte pluggat alls. Inte läst i några böcker, åtminstone inte någon kurslitteratur. Jag har sett ikapp alla teveprogram jag har spelat in (greys anatomy och desperate housewifes), druckit kaffe, gått lång promenad... och jag var absolut värd det!
  Men imorgon ska jag slösa bort en hel dag på att skriva på en asjobbig gruppuppgift. Istället för att plugga på tentan. Det ska jag. Jag måste.

Och jag vill fortfarande också vara tillsammans med en vampyr!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0