JA DET ÄR SKÖNT

Ja, det är skönt att slippa åka till Borås på en hel vecka. Men jag önskar att det bara vore ett helt vanligt höstlov när man bara kunde göra ingenting och släppa allt som har med skola och plugga att göra.

Jag håller på att läsa fortsättningen av "Borta med vinden", och den är så bra! Älskar huvudpersonerna och boken behövde verkligen en fortsättning, hatar när böcker slutar utan att man vet hur det går eller om dom får varandra till slut. Så jag förstår verkligen att någon kände för att skriva en fortsättning.

I helgen blir det kanske fest. Det var så längesen att jag nog har glömt bort hur man gör och min alkoholtolerans lär ju vara nere på en halv cider, typ. Men det gör inte så mycket. Det stämmer faktiskt, ju mindre man gör något desto mindre sugen är man på det. Jag är intr all sugen på att dricka längre, som jag kunde vara för några år sen. Hmm, jag kanske ska tänka på det när jag försöker sluta äta kakor?

Fast det kommer jag inte att försöka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0