kladdkakedag

En sån där dag när det enda man ser fram emot är Frödings kladdkaka som står i kylen. Och nu har jag ätit upp den, så nu vet jag inte.
Jag funderade på om jag fått en släng av höstdepp. Fast jag förstår inte varför, jag älskar hösten. Iallafall som den är nu. Och mörker tycker jag är mysigt, jag får tända alla myslampor i lägenheten och tillbringa kvällen i soffan framför alla serier som börjat igen. Eller någon av alla mina dvd-boxar. Så jag borde inte få något höstdepp när jag älskar den.
Nej. Det är väl bara lite kladdkakehumör.

Jag är ledig idag. Det är helt okej med en Enskilda Studier-dag mitt i veckan! Och imorgon har vi bara föreläsning till tolv, och fredagen tänker jag tillbringa på annat ställe än borås. Jag behöver shoppa lite. faktiskt. Det bara måste man ibland.

Jag tror förresten att jag har fått narkolepsi. Så att man bara somnar. För jag kan verkligen inte hålla mig vaken på föreläsningarna! Igår var värst, helt hopplöst var det. SJu timmars sömn räcker tydligen inte för mig, så jag måste ta igen det på föreläsningarna. Haha, jag tror folk som sitter bakom mig tycker det ser lite skumt ut när jag varannan minut välter framåt eller åt sidan.

Men vem bryr sig. Sömn är faktiskt viktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0