jag vill gifta mig imorgon

vet inte hur jag kan vara så här död! jag kanske helt enkelt har blivit för lat, har varit för mycket ledig, och orkar inte med en långdag längre. eller så har jag bara sprungit och stressat för mycket. japp, hann med en shoppingrunda i både borås och alingsås! good work. hann till och med gå en sväng på balders hage i alingsås, ääälskar den affären! när om jag gifter mig ska jag bara önska mig grejer därifrån. folk får köpa precis vad dom vill därifrån, bara det inte är så grönt. hmm, när jag tänker på balders hage så vill jag nog inte vänta på att gifta mig i massa år till. vad sägs om imorgon?

jaja, nu känns det iallafall som jag börjar hämta mig lite. har druckit kaffe, ätit lite glass och sitter framför senaste grey's anatomy. som btw är så himla mycket sämre än förritiden.
i need some frisk luft, tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0