med två röda fläckar

såg mig själv i spegeln precis, med två röda fläckar i varje tinning. men min så kallade spänningshuudvärk vill bara inte försvinna, inte ens min huvudmassör har hjälpt idag. gnäll på det.
började med arikelseminariet idag. visst dert var jättetråkigt, men det är ändå lite kul att jobba med texter igen. saknar det. men läser väl hellre skönlitterära än tråkiga forskingsartiklar!

har varit en trevlig helg med regnigt vått väder. guldkanten var att på min promenad gå in en en gammal barndomsvän, Johanna, som råkade vara på besök hos sina föräldrar och var på väg ut. så vi cayched up i en väldigt trevlig och ganska äventyrlig promenad. yes, vi var osmarta nog att gå genom hagarna (tänkte skriva maerna, men kom på att det nog är ett för lokalt uttryck) som var en enda stor lerpöl. men vi tog oss igenom, eller knappt jag, stod faktiskt på alla fyra en gång med händerna nedgrävla i geggan. men det var faktiskt kul, seriöst kul! kändes som vi var typ barn igen!

ser fram emot två lediga dagar. har fått schemat till praktiken, och ja, jag kommer få jobba ihjäl mig, gratis.

och just exakt nu ser jag fram emot min chevréost som ligger i kylskåpet, hurra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0