tiden springer

Tiden springer iväg. Det är nästan sommar! Iallafall just nu, så himla härligt, har varit ute hela helgen. Tog till och med en cykeltur med pappa, kalle och stina. Det va rmysigt, men herregud vad ont i mitt skrev jag har haft idag! Här tror man att man har lite hull, så känns det som man cyklar direkt på skelettet iallafall! Och det var ganska komiskt, när vi var på väg hem och hade typ fyra kilometer kvar så gick både pappas och min cykel sönder. Pappas cykel fick punka och mina trampor slutade fungera. Så det var bara att traska. Jag kunde iallafall sätta mig upp på cykeln och rulla i nerförsbackarna. Så det var väl okej.
Och jag är redan inne på andra veckan på praktiken. Efter första dagen, som var hur lång som helst, har dagarna gått jättefort. Jag trivs så himla bra, känns verkligen att jag valt rätt yrke. Hmm, okej, kanske inte med tanke på lönen och arbetstiderna, men jag lir bara så glad av det. Känns liksom bra i magen när man går hem!
M är snäll, så jag får sova hos honom när jag börjar tidigt. Så jag kan sova längre :) Är ju säkert bra att börja ihopflyttningen försiktigt... Kommer hela tiden på hur skönt det är att bo själv!

Men nej, nu ska jag bara ligga i soffan resten av kvällen. Jobbar sent imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0