cheer up honey!

för det mesta är det roligt att vara vuxen. Forma mitt eget liv, ha egen dammsugare och styra över mig själv.
Men ibland känner jag bara för att vara liten en stund, ha inga bekymmer i världen. Ingen press på att vara vuxen, mogen och ansvarsfull. Bara ha sommarlov. Inget jobb, och definitivt ingen tentaplugg.
Ja, det är skittråkigt att plugga just nu faktiskt. Vill bara sitta ner och läsa i en bok, bara slappa sista veckan innan plugget drar igång. Lägga energin på att flytta och organisera. Sova ifred på morgonen, ingen stress att gå upp tidigt för att börja plugga.
Japp, jag känner mig gnällig just nu. Jag behöver bara få ur mig det. Upp med humöret, kom igen! cheer up.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0