fuck bananflugor.

Vad är det med augusti som gör att man inte kan ha framme grönsaker och frukt mer än en minut innan det vimlar av såna äckliga bananflugor? Hu, jag satt och åt i soffan framför teven och när jag tittade mig omkring insåg jag att jag satt i ett flugmoln. Usch, får man lov att säga tycker jag.

Imorgon är en busy dag! Förmiddagen ska jag tillbringa med att plugga (känns som det var flera vecor sen jag gjorde något annat) och på eftermiddagen börjar jag flytta. Det är helt sjukt att om inte länge så bor någon annan här i MIN lägenhet, sitter i MITT kök och använder MIN toa. Japp, jag tycker att allting här är mitt! Känns inte alls som att ungefär hälften av byns nygifta par (som nuförtiden har varit gifta i 25 typ) har bott här, och ett antal ungdomsledare som jag till och med var uppe och hälsade på. Och min 17-åriga syster var dagbarn här hos en tjej på den tiden lägenheten fortfarande var en trea. Då visste jag inte att jag skulle bo här, att jag skulle bli en av dom som har tillbringat ett par av sina första vuxenår här. Jag undrar om jag kommer att lämna kvar något. Hm, jag vet att jag inte kommer lämna kvar massa hårbollar i duschbrunnen iallafall, sånt är ofräscht.

Och nej, fasa och ve. Jag insåg precis att hos mormor kommer jag inte ha tillgång till internet! Fuck, min favoritgrej är ju att ha datorn i knät hela kvällarna. Hur ska detta gå?
Jaja. Nya tider!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0