jag gör allt möjligt!

Gör lite allt möjligt. Lyssnar på mina 50-talsmusiksamlingsskivor, det ger så bra energi tycker jag! Det behövs när man organiserar i sina flyttlådor, packar om och packar upp. Det var ett hallelujah-moment när jag lyckades vika ihop kartongerna, vilken lycka när jag fattade hur man gjorde! Haha.
Så alltid när jag packar så hittar man massa intressanta grejer, gamla kompisböcker, skolarbeten och teckningar och alla dagböcker. Fastnade med min pärm från Sörängen-tiden, var tvungen att läsa alla noveller jag skrev och nästan har glömt bort. Det blir inte tid att jag tar mig tid att sitta ner och skriva (förutom bloggen då) eller åtminstone bearbeta det jag redan skrivit. Får bli när jag är pensionär eller något!

Iallafall, så här trevligt ser det ut i min så kallade klädkammare just nu!






Men nej, nu är jag på väg med en låda höst- och vinterskor till mormor. Och sen ska jag ta en låång promenad, yes way.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0