näringsrika mellanmål is the shit

Efter en förmiddags flyttstäd och en eftermiddags pluggande behöver man näringsrika mellanmål. Det är viktigt för att orka och hålla hjärnaktiviteten på topp. Och beröm och motivation i form av kakor funkar alltid. Som behavioristerna säger, ett bra beteende ska förstärkas! Gör det med en kaka!



Som till exempel kaffe mer mormorsgjort äppelkaka och grädde med vattenmelon!
Sen är det kul om alla förstår att jag inte är snål, utan gärna delar med mig av min mat. Det är ganska svårt att undvika hemma hos mig (läs mina föräldrars hus), eftersom en hel katthjord kommer farande så fort man kommer ut med en bricka med något på. Förstå vilken lycka när jag hade grädde. Men ooo, finns det något näpnare än när katter äter grädde? Nej.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0