sista kvällarna

Efter en lång pluggdag har jag gosat ner mig i soffan och är inne på andra filmen. Har nästan, eller kanppt, lyckats förtränga allt som har med förstoppning, diarré och slemmiga upphostningar att göra (yes, det är en bråkdel av vad min tenta handlar om).
Försöker riktigt känna efter hur skön min soffa är (hmpff) och se mig omkring, för nu är det inte många kvällar kvar här. Sover antagligen sista gången här på fredag, det kommer kännas konstigt! Men det är nästan tur att jag är tvungen att flytta, för jag hade nog aldrig fått tummer ur att göra det frivilligt... Det är ju så skönt att bo ensam!
Jag kommer sakna mitt gröna kök allra mest, och att sitta och äta frukost vid köksbänken och se ut över skolgården.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0