sista!

Sista frukosten! Iallafall här i huset. Jag ska äta en ordentlig så jag får massa energi att flytta, det vill säga packa, bära, lyfta, kånka, städa, packa upp, sortera... Japp, där behövs massa energi! Kanske till och med får ta en lussebulle som finns kvar i min frys sen i julas. Den som spar hon har!

Men nej, vad var det där? Var det ÅSKA?? Nej nu seriöst blir jag sur. Det har ju knappt åskat på hela sommaren, så ska det göra det precis idag, när jag ska flytta och tänkt slänga ut alla mina mattor och grejer! Satansgatans. Och en psykstärkande promenad hade jag tänkt ta innan jag började packa ordentligt. Ocj så åskar det idag! När den har haft hela sommaren på sig att åska!! MORR.



Men hjälp mamma, oj vad det smäller och åskar!
Snälla, säg att det kommer solsken efter åska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0