Det är jag värd!

Gäsp vad trött jag är. Sitter så nöjd i soffan efter en stressig dag med massa ofrivillig motion och för lite mat. Men jag klarade teoriprovet, 60 poäng till och med, så nu har jag körkortet i handen :D:D okejdå, en papperslapp än så länge, men ändå. Den här underbara känslan av att ha det överstökat överväger allt det pissiga med dagen. Som att halvspringa genom snöslask, missa tåget och få vänta en halvtimme på nästa, gå i ännu mer snöslask, svälta halvt ihjäl och gå lite till. Det gör ingenting!

Men det var så himla skönt att komma hem, speciellt när jag upptäckte att värmen och varmvattnet var tillbaka! Hurra! Var ju nästan minusgrader här i morse. Det kändes så iallafall. Var alldeles underbart att först få äta sig mätt och sen ta en lång varm dusch! Så fort man kommer på hur bra man har det.
Köpte tre tidningar på pressbyron för att belöna mig själv, men dom orkar jag nog inte läsa ikväll. Orkar bara sitta i soffan. Dricka te och äta massa julgodis.
Det är jag värd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0